RSS

...

"nis..im mintk maaf maaf sgt2..im mintak maaf sgt2.."
"im.."..lidahnya kelu..tidak tahu ingin meneruskan bicara..aku hanya terdiam..tidak mampu juga berkata apa2..sedih..pilu pun ada..entah bagaimana..seperti tidak faham apa yg terjadi..

"im..im terpaksa pergi"..
kelibat im semakin hilang di mata..
aku yang keresahan cuba sedaya upaya mencari kembali..

"im...jgn tinggal nis.."tiba2 kata itu sendiri keluar dari bibirku..hati tiba2 menjadi sayu..air mataku menitis...
...
...

bunyi telifon yang semakin kuat berdering mengejutkan aku.dengan mata yang terpejam rapat,aku menghulurkan tanganku ke bawah bantal..mencari-cari dimana letaknya telifon bimbit ku..
"hah!ini die.jumpa pun",detik hati ini.segera ku tutup fone itu.ish3.bising btul lah alarm ni.sempat aku membebel sendirian..dengan sekuat hati,ku cuba bangun..sambil mengangkat tangan ke atas,aku mengeliat sedikit"uhhhh,da pukul bape lah ni"..mata yang masih terpejam rapat itu,aku cuba bukanya perlahan2..suasana bilik ku yang terang memedihkan mataku..silau..mata yang baru ku buka itu,cepat2 ku tutup kembali..bantal lembut di sebelah ku ku tarik..ku merebahkan kembali diri ini ke atas tilam yang empuk itu.."emmm,syoknya tidur..",aku kemudiaannya terlena..kembali dibuai mimpi hindustan td..hehehe..

...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment