RSS

.pendam.

bismillah..
ya Allah ya Rahman Ya Rahim..
kuatkan hati dan semngatku,tabahkan aku menghadapi segala cubaan-Mu..



salam buat sahabat pembaca sekalian..

maafkan nis sebab dah lama x update blog.maaf2 byk2 terutamanya sue sayang yang pasti ternanti2 khabar dari nis.

kesibukan menghabiskan hari2 terahkir cuti dengan aktiviti bersama housemate serta pelbagai kerja yang belum disiapkan memyebabkan nis x dapat menjenguk untuk menulis di sini.
maafkan nis ye..

sudah 4 hari kuliyah telah bermula.cuti winter 2 minggu yang telah berlalu pergi dirasakan terlalu sekejap.cepat sungguh waktu berlalu pergi begitu sahaja.plan2 untuk cover study balik dengan sungguh2 langsung tidak menjadi.buku2 diatas meja study langsung tidak terusik.masa yang berlalu seperti sia2.entah apa yg dibuat.ah!nak menyesal sudah tidak ada gunanya cik anis..=(


masalah?

entah kenapa.jiwa nis terasa betul2 tertekan dengan masalah peribadi yang seakan tiada penyesaiannya.fikiran saya serabut.pening.focus lari.entah kemana hilang terbang melayang.
jiwa saya tertekan.penuh kerisauan yang tiada penhujungnya..adakah ingin terus pendam serta menahan jiwa yg semakin sakit dan lemah..
di mana jalan nya?

rindu?

rindunya sungguh.pada adik2 yang sentiasa menceriakan hati ini.rindu nya pada mama dan papa yang sudah bersusah payah membesarkan permata hati mereka..

sahabat?
rindu sangat2 pd sue syg yg jauh disana..

semgt?
mungkin sudah jatuh ke level 0

ape perlu buat?


p/s: to my lovely sue,tq so much!4 the post psl ospital tu.sungguh terharu.hihi.nati nis punya turn 4 sue plak kayyy..luv sue cyg sampai bila2~=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment