RSS

i miss u~





lagu thousand miles nyanyian vanissa calton terus rancak bermain di kmputer saya.sambil2 mendengar saya ralit melihat picture2 lama saya yang tersimpan rapi di dlm foldernya.entah kenapa saya suka lihat gambar2 lama walaupun dah berjuta kali melihatnya(sebenarnya xdelah sampai berjuta.hihihi).sejak dari dulu lagi saya gemar simpan dan tgk gambar2 lama.kalu dulu masa sekolah rendah lg,dirumah, saya akan cari satu kotak(biasanya saya curik mama saya punya kotak kasut dan hanbeg dia)hahaha.dan simpan sumea brg yg saya sygg sgtt mcm picture,surat2,kad raya,kad wishes,dan segala sesuatu brg yg saya rasa nk appreciate sampai bila2.sampai org kaci saya gula2 biasa pun saya nk simpan plastiknya..syg sekali nk buang!.saya simpan baik2 bawah katil atau dlm laci.kalu weekend ke saya sukala bukak2,baca dan tgk3 barg yg ada dlm kotak tu.hihihi.tapi sejak saya duk asrama.saya just tinggalkan je kotak rahsia tu dekat rumah kt bwh katil.hmm..nk tahu apa jadi.adik2 kecil saya jumpa pulak saya punya kotak.habis dekrg wat men dan hilang entah kemmana.mana x nya,mengamukkkkk lah saya..(haha kakak yg sgt garang)..nasib baik gambar2 ada tersimpan lg sebab saya letak dlm album.cuma adalah 2 3 4 gambar yang saya syg sgtt adik2 saya pergi gunting kecil2 muka saya pastu tampal..(creative sgtt la adik2 ni.tp sebab geram rosak gmbr saya.mengamuk jugak saya.yela saya sygla gmbr2 pemandangan background gambar tu sebab sumea tu buat saya ngat memori saya kt mne2.mmg marah betul la kat adik.hahaha.tapi bila pk balik skrg,saya akan sebak,bergenang air mata sebab rasa bersalah..adik2 kan kecil lagi waktu tu..tp sekrg baru terpk..sampai sekrg rasa bersalah sumea yang saya buat kat adik saya dulu2.marah,pukul,cubit..sampai adik2 jadi takut dengan saya..waaaa sedihnyaaa..jahat betul saya dulu...(jahat2 pun syg sgtttt dekrg..hihihi)
tapi itu dulu..hihihi.sekrg adik saya tidur pun kene nk kene dgn kakak dia.hihihi.really syg my famly.^_^v

hmm.sekarang saya da cuti winter break. dah ade waktu yg free sket kan untuk refresh kembali old moments yang da terukir dlm hidup saya.by the picture lama la saya nk refresh all old things yang happen to me.cuma dlm komputer ni xbyk gambar moments when i was a kid.but kebanyakkan nya adalah picture2 saya dekat mesir yang saya pasti sggt syg utk dtinggalkan nanti=)
dr picture 1st until lah 3rd year da brapalah agaknya asenya gambar yg saya ada=)..hihi..
but unlucky,byk juga yg da terdelete because kene format my komputer.sayang sekali..=(
hihihi.but xpelah kan,nk buat mcm mne.

hmm..sambil2 tgk all picture ni.of course mestilah perasaan sedih dan sebak yang byk dtg.
saya ni sukalah nk feeling sgt3.kan3.hahahaha.xtahulaa kenapa sedih pulak tgk gambar.mybe sebab kenangan dulu da xsama mcm sekrg.keadaan dulu x sama mcm skerg.pastinya sgtt rindu old times tu kan.setiap moments yg hadir itu pastinya ada nilainya yang tersendiri yang xdpt kt mne2 kn.for example:nanti bila da nek tahun 4,teringat tahun 3,sedih lagi sebab dah x sama mcm dulu2 thun 3 kn.aduhaiii sedih la memnjang cik anis ni..ish3.



and of course old moment and picture saya byk dengan housemate lama saya.faridah ain and dayah.sebak pulak bila saya preview pictures2 ni.pastinya byk asam garam saya belajar di sini ketika bersama mereka.permulaan kehidupan saya di mesir bersama mereka pasti saya akan cuba kenangkan sampai bila2..


"to duta's:i'm really sorry 4 everything i have done to u all.truly deeply sorry diatas kesilapan nis.maafkan nis diatas segala keegoaan nis=really sorry for my ego yg sgtt tinggi=,maafkan tutur kata dan sikap nis yang membuatkan terguris hati.maafkan silap nis yng menimbulkan kemarahan.maafkan nis diatas kesilapan nis..maafkan diatas keputusan nis.maafkan nis sebab xambil cakna dan jrg take care psl u all..tenqiu sebab byk tolong nis.byk ajar nis.byk tegur nis.byk ambil berat psl nis...tq sebab tolak ansur dengan nis.tq sgt3!.tenqiu sebab selalu contact and msg nis waktu kt malaysia hari tu.wish nis punye bufday.tenqiu sgt2..maafkan nis sebab jarang waktu bersama dulu.selalu xde kat rumah..terlalu sibuk p library segalanya.maafkan nis..pastinya nis rindu all moment inside the old house.pastinya nis rindu dayah yg suka manja2 ngn nis and share about insan2 tersayangnya..ain yg suka gossip oppa2 dan mengada2 ngn nis!haha.dan faridah yg nis suka sharing everything about the value of life..=)
oh kenapalah tiba2 rindu sgt budak 3 org ni.aiyaaa..

to dayah:happy to see malaysia again..
to faridah and ain:happy 4 journey to turkey
and nad also:selamat menyelusuri susur galur history of nabi musa a.s..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment