RSS

:membina segunung harapan:

malam semalam nis xdapat tidur.sampai pukul 3 lebih pun mata tidak mahu lelap2 juga.mybe sebab sakit yang dr tengahari semlm seperti tidak mahu hilang membuatkan diri tidak dpt tidur dengan selesa.ankle kaki saya juga makin membengkak.mujur sudah surut sedikit hari ini.tengahari di kelas parasit pun saya seakan tidak dpt focus.hanya terbaring sambil menekan perut yg semakin sakit.mujur teman semeja,nabila membantu saya menyalin jawapan cases parasit.tq nabila.(padahal awak pun sakit kepala.hihi.maalish2).semalam pun saya tidak ke tusyen.cuma berehat sebentar disamping meluangkan masa bersama housemate.lama sudah saya tidak bergurau senda dengan mereka.bising betul mereka ni.aiyaaa.kalu sudah b'bunyi suara, kecoh sumeanya.aiyaaa.dush2!.hihi.rindu jgk suasana begini.yelah selalunya balik tusyen sumeanya da senyap..balik2 sudah waktu zzz saya.hihi.penat jugak kan hari2 kelas dan tusyen..hehe.=)

setelah saya membuat cuti x p tusyen semlm..sempatla jugk saya menyusun buku2 di meja study.sudah bersepah betul=).sambil2 mengemas tu sempat juga saya belek2 buku tulis physio lama yg saya sukar takes notes cakar ayam kt kelas dulu.teringat saya doctor hussin yang sgt suka kaci semgtttt.dr hari 1st lagi sudah bergetar hati saya mendengar nasihat beliau.wah^-^
rindunya blja ngn dr hussin.tahun ni kuliah alatuLLLLL je kan.xpa2..jgn putus asa narrr..

haa ni sikit2 cebisan yg saya terrrrrrsalinnnnn waktu ngantuk2 kt kelas dulu..hihihi..
rasa mcm berguna juga ya walaupun da brapa lama saya simpn dlm buku tu.ish3..

1.Bismillahhh---->i will succed!
2.we must do anything that will lead us to success
3.the benefit of success sgggttt besar and there are happiness that we can get and insyaAllah with this success n happiness our parents will be happy too----->will help us to get redha Allah S.W.T..
4.jgn tinggal solat,Al-Quran,doa and do things yg baik2---->leads us near to Allah..insyaAllah,with this everything will easy..
5.always going to Allah,asking Him for help----->ask 4 keberkatan..
6.always think why Allah S.W.T choose you to be a doctor---->to see and think the miracle of Allah S.W.T---->help us to become near to Allah S.W.T
7.and last with all kekuatan yg Allah berikn,insyaAllah..from yourself,you are strong!!

wah^_^tiba2 semgtkan!hihihi.

teringat lontaran kata semangat masa chat dengan kak amani hari tu..
"good better best!never let it rest!until the good is better and the better is best!"

*selamat berjaya sumeanya*
*study molek2 and sungguh2 4 imtihan ni*
*gambatte!*
*sama2 doa*tau2*=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment