RSS

spring-summer



Musim spring hampir ke peghujungnya manakala summer kian menjelang dengan panas terik matahari yg kian membahang. Namun sedar xsedar rupanya saya telah pun hampir 2 bulan menghabiskan round paedatric( kanak-kanak) yang sangat lah besttt..InsyaAllah hari khamis ni akan abislah round yg telah lama saya tunggu sejak di tahun 1 dahulu.

Berdepan dengan pesakit kanak kanak bukanlah mudah seperti yg saya jangka kan. rupa rupanya untuk mendekati kanak2 kita harus mempunyai skill komunikasi yg cukup baik. Ditambah dengan sikap ibu bapa yg bukan semuanya terbuka merupakan salah satu cabaran yg saya terpaksa hadapi.

Bagaimanapun round paedatric sgt interesting! insyaAllah kalau ada kesempatan saya akan cuba bercerita di sni lagi okeyh! see u soon ^^v

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment