RSS

kuat!

saya masih tidak mengenali apa erti sebenar ujian.dan saya kalah mengahadapi segalanya.tapi tidak bermakna saya harus putus asa dengan kehidupan ini.kerana manusia itu pasti melalukan pelbagai kesilapan.dan saya menyedari banyak kesilapan yang telah lakukan pada diri saya dan agama saya.dan saya harus belajar dari sumea kesilapan saya.

ingat pesan mama
ingan pesan cek
ingat nasihat papa
ingat segala harapan mereka.
banyak yang harus saya laksanakan.
saya harus focus
kerana saya harus ingat segala kepayahan dan keperitan waktu dahulu
inginkan saya melihat kesusahan mereka lagi.
inginkan mereka dizalimi dengan insan2 yg tidak mengerti.
saya syg mereka dan saya xnak mereka sedih dgn kegagalan saya.


Ya Allah Ya Tuhanku,
kuatkanlah semangat dalam hatiku.

saya harus kuat!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment