RSS

berat~

dear diary..

how i missed to write something here.hehe.dahla xbuat2 lagi homework yang sue bagi.upppss..=P

kesibukan diri di hari2 yang berlalu membuatkan diri betul2 merindui untuk menulis something kat sini.kelas dr pg hingga tghari yang panjang tanpa henti ditambah tusyen patho pada waktu ptg ,microb dan pharma di malam hari dengan 3 subjek tusyen yg diambil membuatkan diri benar2 letih.disebabkan subjek tahun 3 yang sangat sukar dihadam ditambah dengan tugasan luar yang kian bertambah membuatkan diri lebih serius dan beremosi.mujur ada housemate yang benar2 memahami kesibukan diri.keceriaan,gurau senda dan ragam masing2 benar2 membuatkan hati kembali mengukir senyuman..mujur ada mereka.syg sgt korang!

namun,entah kenapa saya masih sedih dan lemah dalam menghadapi hari2 mendatang..
jiwa ini yang sepatutnya lebih kuat kembali menjadi rapuh dan rapuh.

otak ligat merencana tugasan diri.
langkahan demi langkahan saya atur setiap hari.
tapi akhirnya tangisan diri yang menemani.
diri terasa kosong tanpa kasih.
hati rindu pada sayang
tapi bukan mudah untuk itu,
kerana saya yang harus lakukan sesuatu,
cinta Allah bukan mainan,
kasih Allah bukan bohongan,

jiwa saya harus besar mengecapi segala impian.

Dia sentiasa ada disisi,
kenapa saya yang menjauhi..
kembalilah kepadaNya selagi masa masih ada..

teruskan langkahan,jangan berhenti!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment