RSS

:rindu atok:rindu budak2 tecik:

tekunnya tuk ayohh..sayer mik gambar die pun die xperasan.malunya pada tok ayah yg da bermur 92 tahun!

ni kitab2 tok ayohhh..semangatnya dia!

nora,wawa,jaim ngn alia..rindu dorg..

hari ni saya duk membasuh saja.nak study sgt.tapi xtau kenapa mood dan semgt xdtg2.semgt ada..cuma xtau nak mulakan mcm mne.saya byk tertinggal study.nk cover..tapi sumea bagaikan tidak tersusun lagi..dr pagi satu buku pun tidak saya sentuh.ajatnya semlm nak study..tapi bende lain yang saya pergi buat.hati rasa nk men ym.tapi tadak pulak yg nk meneman.sume cm bz ja.xapalah.rumah yg sejuk sebab winter da dtg buat saya duk dlm lihaf je..selesema batuk & headache yg dtg buat saya nk berehat saja.kasihan juga bubu chan yg demam semalam..
air asam jawa tuk dia saya x buat2 lagi.nis pergi buat cepat!=)..dlm hati syik meronta ja risaukan study yg byk tertinggal,xngat,xfaham dan hati yg melayang entah ke mana.langsung xada focus.!tiba2 teringat semgt tok ayoh..wah^rindunya tok ayohh..
xapalah nis..slow2 lah k..susun satu2 k..kejar satu subjek satu subjek..nk kejar sume mcm susah kan.skit2 k..tahun ni kene study kuat!xpa letih2!kene korban.tgk tok ayoh,da tua2 nak bangun sumea xlarat pun sanggup habiskan kitab2 dan sanggup ngajar tuk anok2 murid dio walaupun telinga dh tok dengar.mu ni anis sehat cukup makan sume pun malas nk ngaji..ishhh!!(duk rambling kt diri sendrik biar reti skit)=P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment